8/21/2011

Went to the moon and now came back.

Sorry guys, but this time i'm too lazy to write in english!

Ojoijoi, kykenen jo kuulemaan kuinka kaikki murisee mulle, kun oon ollut kuin kuollut kala tämän blogin suhteen |D Onneks meillä on melko-aktiivinen Ramona. Joka tosin otti ja lähti ja lensi kauas Kiinaan - toivon mukaan pärjäillään vuosi ilman Ramsua, jolle kuuluu eilisen keskustelun perusteella hyvää :] sen seikkailuista voi kuitenkin lueskella enemmän tuolta --> SKYLIGHTS
Anygays, mulla ei ole ollut minkäänlaisia kiireitä kesällä tai hirveesti kaikkee menoo, joka olis estänyt mua bloggaamasta. Barcelonan matka vaan tuossa alkulomasta - AWESOME TRIP GUYS!! ♥ - ja sit oon viettänyt hiljaiseloa vanhempieni luona ja selvitellyt stressaantuneena päätäni koko loman. Stressin lisäksi kesälomaani on kuulunut lähinnä jäätelö, tv, sänky, leipominen, piirtäminen ja kirjat. Nothing special :'D ja nyt loppulomasta sain jopa nyrkkeilysäkin, jota oikeesti RA-KAS-TAN! oh mun beibi todellaki.. ♥

Ja nyt tähän aiheeseen, jota oon pitänyt katastrofina jonkin aikaa:

Leikkasin sitten hiukset juuri ennen kesälomaa ja vaikka se olikin omalla tavallaan paha virhe niin ainakin ne nyt kasvaa vahvemmiksi. Ja vaikka moni sanoo, että kivat ne on niin en oikein itse tykkää juuri yhtään. OSTOSKESKUKSIEN KAMPAAMOT --> FAIL! En siis eksy sellaisiin paikkoihin enää ikinä koskaan .____.' ja tiedän, kyllä ettei saisi yleistää, mutmut.. minkäs teet :]

RICO! Meidän uusi pieni kissanpentu saapui tuossa kesäloman puoli välissä suurinpiirtein. Ja minähän en kissaa vinkunut vaan pikkusisko sen meille hankki kaveriltaan, jonka kissa oli saanut pentuja. Btw, se näyttää aina tolta, siis tollaselta pihalla olevalta tatilta~

Ja vaikka ensalkuun Miruyalla oli vaikeuksia hyväksyä Rico niin kyllä ne nyt on kiinni toisissaan 24/7 :D

Mulla olis enemmänkin kuvia kesälomasta, mutta blogger ei ole oikein halukas lataamaan kaikkia, joten wa evva~


Tossa ei tosiaankaan ole kaikista kesällä lakatuista kynsistäni kuvia. Miksi? Koska en ole fiksuna ihmisenä tajunnut ottaa kuvia niistä hienoimmista kynsistäni, jotka oon väsännyt. Itse asiassa ton vikan kuvan kynnet tein eilen, eikä ihan onnistunut niinkuin halusin.
Tein pari päivää sitten YesStyle-tilauksen ja eilen H&M-tilauksen, mutta niistä kertoilen lisää sitten, kun paketteja alkaa ilmaantua postissa :]


Aloitin nyt perjantaina viimeinkin katsomaan tätä hirveesti kohuttua Ourania. En oo katsonut sitä animena ( moni on tosin sitä kehunut ) ja oon lukenut joskus pari vuotta sitten pari sivua ekasta mangapokkarista, mutta lopetin, koska tipuin kärryiltä heti |DD anyways, nyt oon katsonut sellaiset 3 jaksoa ja näin suoraan sanottuna, en oikein tiedä mitä mieltä mun pitäis olla :'DD toi on niin outo ja tyhmä, mut sit kuitenkin nauran ihan helvetisti aina toisinaan, mut taas toisaalta oon koko ajan silleen "voi luoja, voi luoja, VOI LUOJA! MIKS MÄ KATON TÄTÄ? .____. " ja hakkaan päätä seinään. Joka tapauksessa, mulla on pakottava tarve jatkaa tuon katsomista ja ajattelin nytkin katsoa sen neljännen episoden, joten byebye!

3 kommenttia:

  1. Minusta nuo on ihanat hiukset ^^ Ei ollenkaan rumat!

    VastaaPoista
  2. aww Kata oot vaa nii ihana<3333 ihan tosi mageit noi kynnet::D ja toi teijän Rico ♥.♥ IHANA <33333::DD

    VastaaPoista
  3. Nimma: Aww, kiitos ^^
    Oonis: Hohoh, kiitos oot itsekin ihana >DD ♥

    VastaaPoista