9/16/2011

Music, cakes and studying.

Ja otsikkohan kertoo jo kaiken~ kyseessä tällainen pikainen päivitys vain, ei oo oikein mitään tapahtunut eikä mulla oo oikeen mitään ajatuksiakaan jaettavana. Huomasin, että on jokunen uusi lukija ilmestynyt lisää niin kiitos siitä! :]

Headline tells everything~ nothing special hasn't happened so this will be a little update and that's all :]

Yap, oon tässä opetellut vähän paperien taittelua ja oikeestaan koukuttunut. Aina kun mahdollista & kun ylipäätänsä muistan, että handlaan tän taidon jollain tapaa, niin oon nykyään väsäämässä joutsenia/origameja miten kukakin sen haluaa ilmaista |D Anyways, haluisin oppia yhen tietynlaisen lohikäärmeen teon, mutmut.. eipä oo ollut aikaa vielä opetella.

I've learned how to do paper folding. It's surprisingly fun~

Opiskelua über huomionkipeän Miruyan kanssa.

Studying with Miruya is great.

Today I made chocolate cake and it was delicious~♥

Mitäs muuta.. jutskasin eilen Ramonan kanssa ja whiiih~~ mulla on jo kauhee ikävä vaikkei se ole ollut kuin vasta kuukauden poissa ;; mut anyways.. MÄ PÄRJÄÄN :DD oon tälleen aatellut muutenkin olla vähän positiivisempi ja sosiaalisempi tänä vuonna - saa nähdä onnistuuko.
Mulla oli äsken vielä jokin hyvä marisemisen aihe mielessä, mutta unohdin sen tässä lagittaessani, joten ehkäpä nyt vaan sanon, että öitä hanit! :]

Yesterday I talked with Ramona. I miss her~ anyway, now I'm going to sleep, so good night darlings! :]


Ja näin loppuun biisi, jota oon kuunnellut sekä arvioinut koko illan.
Pretty good song!

1 kommentti:

  1. Kata minun pieni hanipöö on ikävä ja arvaa mitä eilen vastasin sun viestiin ja vittu perkele mun kone lagas ja sen mun 10000 kilometrin romaani katos helvettiin T_____T

    minä olla ylpeä sinusta hani ja mitä pirua yks on alkanu taitteleen papereita <3 lol. oot ihana <3

    Kiina hippi Ramona

    VastaaPoista