10/15/2011

What would you do?


Blahblahblah, oon ehtinyt jo yli viikon miettiä, että mitä helvettiä mä keksisin teille kirjoittaa ja sit mietin, että nyt kun viime perjantaina mulla alkoi syysloma (aika perseestä, että useimmilla muilla se alkoi vasta eilen..) niin tekisin jonkun pikku postauksen siitä. Nyt vaan juttu on niin, etten tehnyt oikein mitään koko lomana :DDD koko viime viikonlopun vain nukuin (kirjaimellisesti) ja oon muutenkin vaan haahuillut himassa kuin kummitus. Lukuun ottamatta torstaita jolloin menin Ellin kanssa Stadiin metsästämään kenkiä, mutta loppujen lopuksi mukaan lähti vain tekoverta, lol.

Anygays, nyt sit juttelin Ramonan kanssa ja tultiin siihen lopputulokseen, että kerron mitä tekisin jos voittaisin lotossa vaikkapa.. 100 000 5 milj. € !
Ja ihan ensiksi lahjottaisin rahaa mun isälle, jotta se sais remontoitua meidän talon valmiiksi ja äidille jottei sen tarvitsisi olla huolissaan laskujen ja muiden sen sellaisten takia :]

Sitten alkaisi meikkien, kynsilakkojen ja korujen himoshoppaaminen. Törsäisin myös hillittömästi vaatteisiin ja kenkiin~♥ Hankkisin myös itselleni kaikki maailman kirjat, DVD't ja cd-levyt joita oon himoinnut. Enkä todellakaan hankkisi kaikkea yhdellä kertaa vain silleen pikkuhiljaa, muuten siinä ostelussa ei olisi mitään makua :D

Matkustaisin Ramonan kanssa ihan kaikkialle ja mentäisiin keikoille joille ollaan aina haluttu mennä + muuttaisin ulkomaille joksikin aikaa. Voisin myös kustantaa pienen risteilymatkan kavereiden kanssa ;D ois muuten jees.. ♥

Hankkisin itselleni Escaladen ja pomeranian pennun ♥

Ja nyt mun aivot lagittaa niin pahasti, että en keksi mitään järkevää mihin voisin tuhlata.. pistäisin rahat talteen ja tuhlaisin niitä sitä mukaa, kun niitä tarvitsen :D + lahjoittaisin varmaan vähän joihinkin toimiviin varainkeruu juttuihin jne. Ja myöhemmin hankkisin mulle ja Ramonalle, jonkun mageen asunnon~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti