8/02/2012

They say that I can't fly.



Musta on tulossa kukkaistyttö ja virallinen puunhalaaja. Njääh ehkei, mutta ainakin mä oon innostunut söhertämään kukkia - tai jotain sen tapaisia - kynsiini. Ensimmäisessä kuvassa kirsikankukka teemaa ja toisessa mennään jonkin sortin Prinsessa Ruusunen meiningillä.


Suomalainen kirjakauppa: J.R.Ward - Koston Rakastaja, 24.95€
Cybershop: Leopardikuvioinen huivi, 9€

Viime viikonloppuna oli Ellin 18v. synttäripartyt, joiden teemana toimi hippiys. Harmi vaan, ettei mulla ole antaa minkäänlaista kuvamateriaalia sieltä, koska vaikka kamera oli mukana niin jostain syystä en ottanut sitä esille kuin vain kerran koko illan aikana ja ne muutamat hassut kuvat, jotka satuin näpsimään ei ole julkaisukelpoisia~ mut anyways hauskaa oli ja lauantaina sitten otin suunnaksi Stadin, koska oli tarkoitus miitata pitkästä aikaa Karkin kanssa. Oli tosi kiva nähdä Karkkia ja vaan hengaa sen kanssa ympäriinsä. Loppujen lopuksi - vaikka olin luvannut itselleni, etten osta mitään - mukaan lähti kirja ja kaulahuivi, jota oon etsinyt viimeiset puoli vuotta ja aaah, viimeinkin kohtalo johdatti mut Cyberiin.
Ja hei huomasin tässä vain, että lukijoita on tullut kaksi lisää, joten ISOT KIITOKSET siitä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti