11/19/2011

Going back to the Moon.

Joku tällä viikolla kouluaamuna napattu kuva.. näytän vähän oudolta, hiukset jotenkin härösti :'D Anyway mun tämän postauksen pää asiaan:

Kokeilin tällasta siistii space/galaxy stylea kynsiin (sori muuten, en oo jaksanut siistiä noita mitenkään..), idean sain kun törmäsin ihaniin avaruuskuviin weheartissa ja menin tsekkaa jos youtubesta löytyisi jokin kiva tutorial. Ja sellainenhan myös löytyi :]


Kuten näkyy vaihdoin tuossa videossa olleen keltaisen värin violettiin, sillä se on enemmän mun tyyliä~ ja kuten näkyy, en vielä ihan täysin osannut tota, mut hei eka kerta ja varmasti teen uusiks! :D ja mikä tässä on hämärin juttu on se, että toi kuva on otettu mun vasemman käden kynsistä. Näin tälleen kaikki jotka ei vielä tiennyt: oon vasenkätinen, joten yleensä vasemman käden kynnet näyttää mulla kamalilta. Tällä kertaa oli vaan toisin päin :'DD kauhistelin hetki sitten kuinka huonoja kuvia sain otettua oikean käden kynsistä ja sit ihan kokeilu mielessä nappasin pari kuvaa vasemman käden kynsistä. Ja WOU ne on hienommat!

3 kommenttia:

  1. wow iha törkken mageet noi kynnet:D kiva et joku osaa tehä aina tollasii ihanii kynsiii::Dsaat tehä joskus mullekki x))<333

    VastaaPoista
  2. Taija: Yap :]
    Oonis: Joo, pidetään jossain vaiheessa joku kynsienlaukkaus-ilta tai jotain 8]

    VastaaPoista