12/15/2011

No snow, no white dreams.


Yap, joulukuu on tosi kiireistä aikaa. Ja silti tuntuu, etten oo tehnyt paljon mitään. Enkä mä oikeastaan olekaan. Kävin ostamassa viime viikon perjantaina suurinpiirtein kaikki joululahjat (se oli kiva reissu~♥), mutta paketointi vielä uupuu enkä ole varma mistä repäsen aikaa vaikka sitä kuitenkin varmaan löytyis - en vain osaa etsiä. Koulussa on ollut kauheeta säätöä, kun on ollut kokeita ja esseen palautuksia ja mulla on rästitöitä yhä vaikka muille jakaa. Ja mites minä kaiken kanssa edistyn? Esseet ja muut palautettu suurinpiirtein ajallaan (lukuunottamatta paria kuviksenjuttua.. fuck..), mutta loppuvuoden kaikki kokeet olen nyt virallisesti suorittanut perseelleen. Anyway.. joulun jälkeen parannan vähän asennettani ja alan panostamaan. Ainakin yritän. Lupaan sen --> uudenvuodenlupaus~

Mitäs muuta.. Huomenna on erään luokkalaisen pikkujoulut, joten sinne siis Ellin kanssa. Lauantaina olisi tarkoitus paketoida lahjat, väsää viimeiset kortit ja hoitaa kouluhommat pois stressaamasta mua. Sunnuntaina katselemaan kauhuleffoja Viivin ja Tiinan kanssa. Ja sit viimeiset säädöt koulussa ja lomalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti