4/19/2012

No name.


Kynsien laittoa, klassisen musiikin kuuntelua kyllästymiseen asti musiikintehtävien takia ja mustikkapiirakkaa. Siinä mun päivä tiivistetyssä muodossa. Tajusin että kynsinauhani ovat ihan järkyttävässä kunnossa, joten niistä pitäisi kaiketi alkaa pitämään parempaa huolta. Huomenna yritän raahautua koulun jälkeen kirjastoon ja hakea jotain luettavaa sekä jonkun tyypin elämäkerran äidinkielen kurssia varten. Olin _hieman_ pettynyt, kun tajusin ettei Tim Burtonilla ole elämäkertaa. Jollain Justin Bieberillä ja Kyarylla on niin miksei Tim Burtonillakin? Olis ollut niin überiä kertoa siitä! Mutta kai mun pitää sitten tyytyä Walt Disneyhin tai jotain~


Oon myös viihdyttänyt itseäni tämän kaltaisilla mainoksilla aina, kun on mennyt hermot koulujuttujen parissa. Toi on ikuinen suosikkini ♥
Ei mulla muuta, voisin harkita nukkumaan menemistä - öitä~ ^____^

1 kommentti: