4/03/2012

Nothing personal.

"One night in Vihti and the world's your cock" yapyap, sure :D
Yo~! En oo vähään aikaan taas päivitellyt. Jaa-ah, miksen? Mulla on riittänyt (taas) draamaa elämässä! Vähän liikaakin. Ja sitten on ollut hirvittävää väsymystä ja haluttomuutta kaikkea kohtaan niin blogi on vähän jäänyt kaiken muun mukana. Mut hei nyt on taas asiat alkanut olemaan paremmassa kuosissa ja mulla energiaa, joten enköhän ala ilmoitella itsestäni useammin ainakin jonkin aikaa :D mut jos aloitan uudelleen jonkin hiljaiselokauden ilmoittamatta niin se kaiketi johtuu liiallisesta draamasta, että ei tarvii teijän ihmetellä ^^
Diudiu, olin jokin aika sitten Ramonan koiran lapsenvahtina ja se oli oikeastaan hauskaa - voisin ottaa uusiks milloin vaan! Sitten oon jatkanut mun huoneen hidasta sisustus&remontti-prosessia ja hankkinut söpön kristallilampun ( siitä on nyt vaan toi kämänen kuva :< ) sekä tilannut uudet verhot, joiden olis syytä tulla.. joskus toukokuussa. 
Ja niin, Rise Against - Touché Amorén ja Architectsin kera - oli ja meni ja rakastin ♥ seuraavaksi vuorossa ois Simple Plan ja sit aaah~~♥ SCREW! Ketään muuta tulossa sinne? Tai Simple Planiin? :] 
Paljon onnea muuten Ramsu hanille, joka täytti tänään 18v.! (^ 3 ^) ~♥


Uusin MV Screwiltä, ei kyllä kuulu parhaimmistoon, mutta ihan jees varsinkin kun pääsee kertosäkeeseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti