6/10/2012

Fiilis on kuin uudelleen syntyneellä majavalla.


Diudiu, mitä kaikille kuuluu? ^^ Mä aattelin, että voisin lopettaa taukoilun ja tulla ilahduttamaan teitä taas turhanpäiväisillä jorinoilla ynnä muulla.
Anyways, kesäloma alkoi viimeinkin! Yay~ ihanaa, kun ei tarvitse enää vähään aikaan herätä puol kuudelta aamulla tai stressata mistään! Ja viimeinkin mulla on ollut aikaa laittaa mun kynnet ilman kiireitä ♥ tosin mua vähän ahdistaa, kun oon ollut koko kesäloman varaton, samaten kaikki muut perheessä, joten en oo päässyt täältä Vihdistä minnekään ja se on tarkoittanut, etten oo vieläkään päässyt kynsilakka ostoksille, koska mun on saatava jotain uutta lakkaa tonne 'kokoelmaani' tai tuun pian hulluksi. Kaipaan jotain uutta ja jännää. Jotain glittermömmöjä sekä hopeeta maybe.
Mä en oo tehnyt oikeen mitään extremeä vielä tässä kesän aikana. Lähinnä nukkunut univajettani pois -huonolla menestyksellä tosin -, marissut veljelle kun on tylsää mutta oon liian laiska tekemään mitään fiksua, leiponut ja koukuttunut Ramonan suosittelemaan Revenge nimiseen tv-sarjaan, mitä tänään katoin sellaset.. 4-5 episodea? :_______DD aah, oon niin no-life ♥ njääh, oikeesti kyllä mä kohta ryhdistäydyn (niin varmaan).
Mua nyt harmittaa, kun yritin just ottaa kuvia mun uudesta kesämekosta, jonka hommasin ennen loman alkua Yesstylesta, mutta nyt kamerasta loppu akku enkä saanut otettua ku yhden kämäsen kuvan. Esittelen siis sen myöhemmin.
Huh kun mä puhun taas tosi pitkästi ja paljon |D viikonloppuna ois viimeinkin screwin keikka (yay!) ja sit herran jestas kohta on 30 päivä, jollon Ramona tulee takasin :D kyllä se aika vaan menee nopeesti sittenkin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti