6/17/2012

See you in hell when the rainbow comes.


Kukaan ei varmastikaan arvaa missään nimessä mistä mahdan nyt tulla höpisemään. Never ever :]
Anyways, eilen olin siis katsomassa SCREWiä ja ne jotka ei vielä tiedä tai ole arvannut niin kyllä, kyseessä on yksi mun suosikki j-rock bändeistä. Kauan tätä seuraavaa kiertuetta Eurooppaan saikin odottaa; 3 vuotta jos nyt oikein laskin.
Urhea Elli oli lupautunut lähteä mun mukaan ja mä toivon, että kävin mahdollisimman vähän hermoille, kun omasta mielestäni aloin sisälle päästyä olla vähän hysteerinen (anteeksi Elmo!).
Joka tapauksessa heti sisälle päästyä ja narikan ohitettua mä suuntasi myyntipöydille ostamaan keikkapaitaa ja kävin vähän hitaalla, joten en alkuun edes tajunnut, että siinä myyntipöydän äärellä aivan mun edessä oli myös bändin kitaristit Kazuki ja Manabu. Kazuki jakeli haleja ja pusuja, mutta olin niin hämmentynyt/peloissaan/järkyttynyt (en todellakaan ole varma), etten saanut aikaiseksi mennä niitä pyytämään. Manabu sen sijaan päätyi myymään mulle keikkapaidan. Ja kyseessä siis on mun suosikki screw-jäsen (njäh, ne kaikki on ihania). Anyways, meillä oli _pieniä_ kommunikointi vaikeuksia, mutta lopulta sain paidan. Tosin miesten paidan sijaan sain naisten paidan, mutta paidan silti ja luojan kiitos ihan tarpeeksi ison (oisin halunnut kyllä isomman, mutta mutta) ja sain Manabulta myös halin, joka oli vetää mut pitkin pituuttaan myyntipöydälle - se mies on vahva.
Itse keikka oli omasta mielestäni tosi hyvä vaikka Glorian akustiikka aiheutui tällä kertaa yllättävän vittumaiseksi tai sit mä vaan olin jo unohtanut kuinka paska se on. Ja Elli taisi suututtaa Manabun.
Keikan lopuksi oli mahdollisuus jäädä venaa, että jätkät tulee jakamaan haleja ja mahdollisesti pusuja, mutta jotenkin ei jaksettu jäädä odottamaan (hullua!) vaan lähdettiin himaan. Mutta mulle jäi hyvä mieli, hyviä muistoja, cool keikkapaita ja kipeä niska, joten ei mua kauheesti harmita, että jätin ton überin mahdollisuuden väliin (lol, en yhtään kuulosta siltä mut ihan oikeesti ei mua kaduta! :DD).

http://ecx.images-amazon.com/images/I/617YumePD0L._SX500_.jpg

Kun päästiin Ellille niin päädyttiin katsomaan hyvin hysteerisissä tunnelmissa kaksi leffaa Logan Lermanilta (♥): Percy Jackson, Salamavaras ja joku toinen, jonka nimeä en muista. Noit Percy Jackson kirjoja mä oon tainnut lukea kolme kappaletta joskus vuonna dinosaurus, mutta silti muistui aika hyvin leffan aikana mieleen kaikkea jännää. Pitäs varmaan ostaa kirjat ja lukee ne uusiks~
No nyt mä taidan lopettaa tämän höpöttämisen ja tehdä jotain epäjärkevää, kuten.. katsoa Revengeä :D
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti