6/11/2012

Suoraa puhetta.

VAROITUS: seuraava blogipostaus jota olet aloittamassa lukemaan saattaa sisältää kiroilua ja hyvin suoria mielipiteitä, jotka voivat loukata sinua. Muista että jos näet jonkin kommenttini pätevän juuri sinuun en silti tarkoita sinua vaan yleisestikin kaikkia jotain 'tapaa harjoittavia'. Lukeekaa myös huumorilla, sillä sen kanssa tämän kirjoitan.

Yaps, Kata ryhtyy vakavaksi. Ihan vaan, että oon miettinyt tämän kaltaisen riskialttiin postauksen kirjoittamista jo jonkin aikaa. Ja nyt kun taas törmäsin asioihin, jotka ärsyttää mua tavalla taikka toisella niin aattelin, että mitä turhia enää pitkittämään? :D Sori beibit, mutten aina tosiaan jaksa tulla lirkuttamaan teille päivänkakkaroista ja lisäämään muutamaa söpöä kuvaa - vaihtelu virkistää. Mutta voitte kiittää onneanne ettei mulla ole kuin pieni lista tällä hetkellä ;D Let's start:

1. "Höhöhhööö, ES pärisee!" seriously? .______.' Kun tämä tuli "muotiin" mä läimäisin itseäni kuvitteellisesti kasvoihin. Ja lujaa. For fucks sake toi on ehkä idioottimaisin lausahdus mitä oon koskaan kuullut! Se saa fiksutkin ihmiset näyttämään pippelivitseille kikattavilta ekaluokkalaisilta taikka junteilta persettään raapivilta maajusseilta. Muutenkin tää energiajuoma huuma, joka nykyään vallitsee on säälittävä. Suurin osa ei edes tiedä mitä paskaa ne kurkustaan kaataa alas ja sit ollaan olevinaan niin saatanan cooleja. Nope, oikeesti ette te oo.

2. Vedetään tarkoituksella kännit porukalla joka viikonloppu - pahimmassa tapauksessa joka toinen päivä -, otetaan mahdollisimman dorkia kuvia toisistamme oksentamassa muiden syliin, lisätään facebookiin ja sitten höhötellään miten "mahtavia ollaan" kuin jälkeenjääneet gorillat. Yksi sana: säälittävää. Mun mielestä se luo teistä vaan todella todella TODELLA typerän kuvan. Käyttäkää päätänne! Haluaisitko seurustella sellaisen tulevan alkoholistin kanssa, joka mahdollisesti joskus oksentaa kesken seksin (tai muuta yhtä ällöä) ja nauraa sille jälkeenpäin "kun oli niin siistii".
Joo niin varmasti oli :]

3. Platina blondi ja oranssihtava rusketus. On mun näkemykseni mukaan in joka helvetin kesä ja aina saa päivitellä, että eipä se sovi melkein kennellekään ellet satu olemaan ruotsalainen tai joku botox miljonääri jostain hevonkuusesta. Eivätkä nekään yleensä ole kauniita, sori vaan.

4. "Ei kinosta." taas jotenkin oudosti ihmisten puheeseen sniikannut lausahdus, joka vituttaa mua. Kuulostaa yhtä juntilta kuin number 1 ja saa teidät näyttämään siltä ettei äidinkielen perustaidot ole oikein hanskassa.

5. *lisää kuvan facebookiin* *saa kommentin "voi kun oot nätti"* *kommentoi takaisin: "en ees, sä oot"* ja siitä lähtee käyntiin sadan kommentin pituinen pikku kina siitä kuka on oikeesti nätti. Älä vittu lisää kuvaa sinne jos et omasta lärvistäs tykkää! Niin saatanan yksinkertaista :'DD Mua ärsyttää tää ihan saatanasti ja oon muutamaan kertaan meinannut mennä väliin ja tokasta että "okei, ymmärrettiin ja tottahan se on: olet vitun ruma, joten nyt loppu toi paska, kiitos!" vaikkei se olisi edes totta! Ja kuka tollasta oikeasti jaksaa katsoa? Ihan tosi tyypit, te kaikki olette kauniita ja ihania, ja mä tiedän, että te tiedätte sen itsekin. Joten seuraavan kerran, kun joku tulee - ihan missä tahansa paikassa, netissä, irl jne - sanomaan "olet nätti" vastaa takaisin "kiitos, tiedän sen. Ja niin oot säkin." Kaikilla hyvä mieli ja vähemmän vitutusta ilmassa :] sitä paitsi itsevarma ihminen on paljon puoleensa vetävämpi kuin epävarma.

6. "Olen lihava mun pitää laihduttaa." Suurin osa joka sanoo noin ei edes sitä todellisuudessa ole ja sit "laihdutuksen" seurauksena muuttuu ällöttäväksi kasaksi luita ja nahkaa. Jättäkää se niille, jotka on oikeasti ylipainoisia ja on oikeasti oikeutettuja laihdutukseen. Kiinteyttäminen ja oikeanlainen itsestään huolehtiminen on sitten asia erikseen. Ja ihan tosi: alipainoiset näyttää sairailta ja ällöttäviltä. En tajua miksi ne on niin "ihania" ja miksi te ihmiset haluutte näyttää samalta.. MÄ OLEN YLPEÄ MUN MUODOISTA JA ETTÄ OMISTAN VÄHÄN SELLULIITTIA, KOSKA ARVATKAA MITÄ: SE ON VITTU NORMAALIA! Jumalauta nyt se tuli sanotuksi. Ihan tosi: arvostakaa vartaloanne ja hyväksykää se, ettei todellisuudessa suurin osa miehistä kaipaa luisevaa kääpiötä sänkyynsä. Jostain pitää saada kiinni.

2 kommenttia: