6/26/2012

I would like to be a demon inside your head.


Kirjan lukemista puoleen päivään asti, kynsien lakkausta, huvinvuoksi laittautumista. Siinä päivän suurimmat saavutukset multa. Spämmäsin muutaman lärvikuvankin, kun en oo tehnyt niin ikuisuuksiin ja pitäähän teitä muistuttaa miltä mä näytän ;D joo..
Kynnet ei oo oikeesti noin harmaan & kämäsen tumman väriset, jotenkin vaan valaistus ja mun kuvanmuokkaustaidot kusi :] ja oonko vainoharhainen vai näyttääks mun nimettömän kynsi oikeesti tekokynneltä, koska mun silmissä se näyttää ja se inhottaa mua D:


Sitten asiasta kolmanteen: mä oon vähän pettynyt tähän jo valmiiks, tää trailer on niin.. laimee verrattuna siihen miten hulvattomia noi kaikki tossa näkyvät kohtauksen on tossa One for the Money -kirjassa. Mut on toi varmasti nyt pienempi pettymys, kun joku Twilight oli :DD ja tästä puheenollen.. mun on pakko saada toi Stephanie Plumin kymmenes osa nyt viimeinkin jostain käsiini~
Ei muuta, hyvää yötä hanipuput ^____^
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti